Temat - motoryzacja - mechanik samochodowy, cewka zapłonowa i kilka faktów

ochodowego nie stanowi obecnie większego problemu. Dobrze prowadzony warsztat zawsze będzie opłacalny i może stać się wystarczającym źródłem dochodu dla całej rodziny. Problem może stanowić jedynie spora liczba warsztatów działają

Temat - motoryzacja - mechanik samochodowy, cewka zapłonowa i kilka faktów

Zlecenia przyjmowane w małym warsztacie samochodowym

Przy dobrej ręce do napraw samochodów i dobrej intuicji do prowadzenia działalności gospodarczej założenie własnego warsztatu samochodowego nie stanowi obecnie większego problemu. Dobrze prowadzony warsztat zawsze będzie opłacalny i może stać się wystarczającym źródłem dochodu dla całej rodziny. Problem może stanowić jedynie spora liczba warsztatów działających obok siebie, ponieważ doprowadza to do spadku ilości zleceń składanych do konkretnego warsztatu. Tymczasem, w takim małym warsztacie mogą być wykonywane wszystkie prace naprawcze przy samochodzie, a zwłaszcza wymiana standardowych części samochodu. Jedynie naprawa bardzo nowoczesnych samochodów w małym warsztacie może się okazać nieopłacalna, ponieważ może trwać nieco dłużej niż w dużym warsztacie.


Zawód mechanika samochodowego

Wydaje się, że mechanicy samochodowi nigdy nie będą narzekać na brak zleceń, ponieważ obecnie po polskich drogach jeździ bardzo dużo różnych samochodów i w tym zakresie zauważana jest raczej tendencja wzrastająca, a nie malejąca. Jednocześnie, chociaż nowoczesne samochody są dużo bardziej bezpieczne i rzadziej się psują, to jednak są tak skonstruowane, że coraz trudniej jest wykonywać przy nich samodzielnie jakiekolwiek naprawy. W związku z tym mechanicy samochodowi muszą obecnie dobrze znać się na wszystkich mechanicznych urządzeniach pomagających w naprawie samochodów i być w tym zakresie porządnie wyszkoleni i wykształceni, dzięki temu zawsze będą dobrze zarabiać i znajdować pracę w coraz lepszych warsztatach.


Cewka zapłonowa - definicja

Cewka zapłonowa ? transformator impulsowy (właściwie: induktor) w bateryjnym układzie zapłonowym silników spalinowych. Uzwojenie pierwotne transformatora zawiera kilkadziesiąt zwojów, a uzwojenie wtórne kilka tysięcy zwojów. Obwód uzwojenia pierwotnego jest cyklicznie w odpowiednich momentach pracy silnika przerywany przez przerywacz mechaniczny lub elektroniczny. Rozłączenie uzwojenia pierwotnego powoduje skok napięcia na uzwojeniu wtórnym i wygenerowanie pojedynczego impulsu napięciowego, dającego iskrę na świecy zapłonowej. Silniki o takim systemie zapłonu nazywane są silnikami o zapłonie iskrowym.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Cewka_zap%C5%82onowa



© 2019 http://starejuchy.com.pl/