Projektowanie stron Rybnik

ie którego ten produkt powstał lub powstanie, podobnie jak czerwień nie jest projektem czerwonej torebki, lecz jej cechąpotrzebny przypis. Jeśli widzimy produkt finalny, a nie znamy jego projektu, to używanie pojęcia design jak

Dodane: 12-12-2019 11:46
Projektowanie stron Rybnik Projektowanie stron Rybnik

Często zamiast projekt (designerski), mówi się design, i tylko z kontekstu wynika, z którym pojęciem mamy do czynienia. Design jako cecha produktu, nie jest projektem, na bazie którego ten produkt powstał lub powstanie, podobnie jak czerwień nie jest projektem czerwonej torebki, lecz jej cechąpotrzebny przypis. Jeśli widzimy produkt finalny, a nie znamy jego projektu, to używanie pojęcia design jako projekt niesie ze sobą ryzyko błędu. Wyjaśni to przykład, w którym omawianą cechą jest wygląd, określany ? dla uproszczenia ? potocznymi słowami: "ładny" lub "brzydki". Określenie "ładny design" (jako projekt) ? nie musi być prawdziwe, bo projekt mógł być brzydki, a wykonawca wykonał dzieło niezgodnie z projektem. Można jednak się upierać, że dzieło powstało w oparciu o inny projekt, który właśnie był ładny. Rzeczywiście mogło tak być, ale to nie znaczy, że ładny wygląd zawsze jest skutkiem ładnego projektu, niekoniecznie oryginalnego. Możliwa jest bowiem sytuacja, w której wykonawca zaczął wykonywać dzieło w oparciu o oryginalny (brzydki) projekt, ale w trakcie pracy nieco improwizował, wprowadzając spontaniczne zmiany, na skutek których uzyskał efekt lepszy od zamierzonego przez projektanta. Wówczas stwierdzenie "ładny design" w sensie "projekt designu" jest fałszywe, bo ładnego projektu nie było.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design

Strony figurujące w sieci czasami przerażają swoim wyglądem, a co za tym idzie odstraszają potencjalnego interesanta. Najgorzej wypadają niestety duże instytucje państwowe i rządowe oraz strony hodowli zwierząt. Szczerze mówiąc ja od razu wychodzę ze strony jeżeli jest brzydka. Robi tak pewnie spory odsetek odwiedzających i czują się zrażeni nie tyle do samej strony, co do firmy, do której ta strona należy. Strony w dzisiejszych czasach nie są drogie, więc nie widzę problemu, aby stronę zaktualizować. Jak głosi popularne przysłowie: Jak Cię widzą, tak Cię piszą; I coś w tym jest.

Od kilku lat możemy zaobserwować coraz więcej przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu identyfikacji wizualnej. Osoby pracującej w takiej firmie zajmują się nie tylko tworzeniem logo danej marki czy haseł reklamowych. Coraz częściej takie usługi obejmują kompleksowe dbanie o rozwój i odpowiednią strategię marketingową danej firmy. Bardzo często do zakresu obowiązków specjalistów od identyfikacji wizualnej należy także projektowanie opakowań dotyczących konkretnego produktu oraz tworzenie stron internetowych. Zatem, aby zapewnić doskonałe funkcjonowanie takiego przedsiębiorstwa należy zgromadzić specjalistów z wielu branż takich, jak informatyka czy projektowanie.

Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze. Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster

Jak się okazuje, identyfikacja wizualna może stanowić często bardzo ważną część w całym naszym wizerunku. Klienci wolą bowiem wybierać im dość znane już firmy, o ustabilizowanej pozycji na rynku a przy tym z popularnym logo. Potwierdzeniem tej tezy może być popularność kilku szczególnych marek wytwarzających na przykład odzież czy wyposażenie kuchenne, które swój sukces zawdzięczają przede wszystkim charakterystycznym znakom rozpoznawczym. Dzięki profesjonalnej identyfikacji wizualnej, którą oferuje obecnie wiele firm możemy być spokojni o nasz sukces. Nic więc dziwnego, że takie usługi są coraz bardziej popularne i coraz droższe, a z drugiej strony istnieje coraz więcej firm kompleksowo obsługujących takie zlecenia.


© 2019 http://starejuchy.com.pl/